Godt Investert Logo
Tilbake til oversikten

Våre tjenester

En dyp forståelse av våre tjenester er avgjørende for å se hvordan vi skaper verdi for både banken og deres kunder. Vårt tilbud er delt inn i fire kjerneområder, fra overordnet analyse til tett, individuell oppfølging.

Kartlegging

Denne tjenesten gir banken dyp innsikt i egen kundemasse og interne rutiner for å identifisere risiko og avdekke forbedringsområder.

Sentrale aktiviteter:

  • Kundeanalyse for å avdekke sårbarhet og risiko.
  • Gjennomgang av rutiner og rådgivernes håndtering.
  • Rapportering og workshops for å utvikle skreddersydde tiltak.

Forebygging

Denne tjenesten fokuserer på å bygge kompetanse og forbedre systemer i banken for å forebygge at økonomiske problemer oppstår eller eskalerer.

Sentrale aktiviteter:

  • Opplæring av ansatte i empatisk og effektiv kommunikasjon.
  • Forbedring av maler og utvikling av universelt utformede tjenester.
  • Tilgjengeliggjøring av økonomiverktøy for kunder.

Veiledning

En av våre kjernetjenester. Tilbyr direkte, men avgrenset, oppfølging til kunder som trenger støtte, men som ikke er i en akutt krise.

Sentrale aktiviteter:

  • Enkel henvisning fra rådgiver eller kunden selv.
  • Personlig kartlegging og veiledet selvhjelp.
  • Opptil 5 samtaler med fokus på rådgivning eller psykologisk støtte.

Nødhjelp

Vår mest intensive tjeneste, designet for å gi tett og individuell oppfølging til kunder i en akutt krisesituasjon for å stabilisere og styrke.

Sentrale aktiviteter:

  • Tett, tverrfaglig oppfølging med 10-15 samtaler.
  • Tett samarbeid med banken og henvisning til andre instanser.
  • Grundig avslutning og oppfølging etter 6 og 12 måneder.